Vyjednávání o cenách • správné postupy a návody pro všechny, kteří musejí vyjednávat o cenách

Zařazeno v kategoriích:

K lektorovi
pracovníky zabývající se jednáním a vyjednáváním s dodavateli – obchodním zástupcům, nákupčím, pracovníkům zabývajícími se strategickým a operativním nákupem a všem manažerům, kteří musejí vyjednávat o cenách Cíl: Výcvik účastníků semináře je zaměřený na komunikaci v oblasti vyjednání, jak čelit tlaku na snižování cen, jak věcně argumentovat, chápat obchod v širších souvislostech. Umění prosadit své názory pomocí argumentace. Dále na formování obchodních vztahů, hledání cest a variant ke společnému cíli. Umění analýzy situace.
  • co je to cena • tvorba ceny
  • způsoby platebního styku
  • výpočet bodu zvratu, graf, příklad
  • cenová strategie a faktory ovlivňující výši ceny • změny cen • správný cenový model
  • jak nabídnout zákazníkovi výrobek – službu
  • co ví zákazník, co víme my o zákazníkovi
  • je přesně to řešení, které zákazník potřebuje?
  • argumenty, které zajímají zákazníka
  • konkurence a ceny
  • marže, rabat
  • jak přesvědčit zákazníky, jak zdůvodnit své vyšší ceny?
  • manipulace
  • obchodní vyjednávání o ceně • 8 kroků jak postupovat při jednání o ceně
  • vyjednávání o ceně • argumentace, zvládání námitek, typy vyjednavačů
  • win-win • win- lose • lose- win • lose- lose • co je to Batna
  • nátlakové taktiky
  • chyby při vyjednávání o ceně
  • 4 základní typy klienta
  • emoce a racionalita
  • jak si říct o peníze
  • jak cenu prezentovat?
  • proč sdělit cenu až nakonec
  • jak zvládnout námitku „Cena“? • jak obhájit vyšší cenu před zákazníkem
  • 3 důvody, proč se zákazníci zaměřují na cenu
  • souhrn nátlakových taktik • překonání námitek
  • jak zvládat náročné klienty
  • jaká je dobrá cena?
  • metody pro stanovení ceny
  • cenové hrátky
  • seminář proběhne interaktivní formou
  • diskuze • odpovědi na dotazy

Popis Osobní rozvoj

K lektorovi
Přidat hodnocení