Komunikační dovednosti v kontaktu s klientem

Zařazeno v kategoriích:

K lektorovi
kurz je určen pro pracovníky obchodních i státních institucí, kteří jsou v každodenním telefonickém či osobním kontaktu s klienty, musí dbát na dokonalý prozákaznický přístup při řešení jejich požadavků a potřeb a tím budovat pozitivní vztahy a loajalitu zákazníků. Určeno pro max. 12 osob. Cíl: zvýšit profesionalitu pracovníků, zvýšit kvalitu poskytovaných služeb, zlepšit komunikační dovednosti v kontaktu s klientem s ohledem na charakter práce, naučit se pozitivně působit na zákazníka a tím také předcházet konfliktům v osobním kontaktu, naučit se používat účinné komunikační techniky jak řešit námitky, jak se nenechat klientem odbýt a jak dokázat prosadit svůj návrh řešení, naučit se nebrat si osobně nastalé komunikační situace a řešit je bez emocí
  • profesionální přístup
  • kdo je zákazník • jeho potřeby a očekávání
  • zásady komunikace se zákazníky
  • pozitivní komunikační a vztahové prvky
  • možnosti ovlivňování
  • nekonfliktní zvládání námitek zákazníků
  • prevence a řešení konfliktů
  • praktická cvičení
  • diskuze • odpovědi na dotazy

Popis Osobní rozvoj

K lektorovi
Přidat hodnocení