Jak zhubnout 10 kilo za 2 měsíce – a váhu si udržet

Zařazeno v kategoriích:

K lektorovi

Město: Brno

Je spousta cvičebních programů i diet. S některými i zhubneme, jenže kvůli jojo efektu se po chvíli vrátíme na původní váhu. Tento kurz je ale věnovaný účinným metodám, které jsou zcela bezpečné, mají výsledky a které můžeme různě kombinovat tak, aby fungovaly dlouhodobě. Tyto metody nastartují metabolismus k tomu, aby spaloval přebytečné tuky. Jedná se o keto dietu a HIIT tréninky. Dieta je ideální nejen k rychlému snížení váhy, ale především k tomu, abychom díky ní zjistili, kolik a co můžeme jíst po návratu k běžnému stravování. HIIT tréninky jsou zase zábavnou formou cvičení, jemuž se můžeme věnovat doma, v přírodě, v posilovně...

Základní body kurzu

Keto dieta (jinak low carb dieta) je v současnosti stále oblíbenější způsob stravování. Na kurzu ji probereme od A do Z, a to včetně ukázkových jídelníčků. Sluší se ale také říct, že není pro každého – a pokud to bude právě váš případ, seznámíte se alespoň s benefity sníženého příjmu sacharidů. Právě sacharidy jsou hlavní příčinou tloustnutí (ne tuky, jak nám bylo dlouhá desetiletí předkládáno).HIIT tréninky jsou dalším „zabijákem tuků“. Jedná se o vysoce intenzivní a krátké tréninky (do 20 minut), jejichž výhodou je nejen časová úspora, ale především mnohem lepší výsledky při snižování váhy. Jeden HIIT trénink totiž zrychlí metabolismus do té míry, že ten bude následující 2 – 3 dny rychleji spalovat tuky.Poznámka – kurz je určen především začátečníkům, kteří se chtějí seznámit s fungujícími způsoby, jak zhubnout. Pokud se o tuto oblast dlouhodobě zajímáte, nejspíš se nic nového nedozvíte. 

Obsah kurzu

Chronologicky projdeme obě hlavní témata a hlavně to, jak keto dietu a HIIT tréninky kombinovat. Po rychlém teoretickém úvodu se vrhneme na praktické věci.

Keto dieta

  1. Pár úvodních slov o keto dietě a ketóze
  2. Výhody a nevýhody keto diety
  3. Je keto dieta bezpečná? Nenaberu po ní opět?
  4. Jak se dostat do ketózy? A jak poznat, že v ní sem?
  5. Kolik a co jíst v keto dietě?
  6. Vláknina aneb ne všechny sacharidy vás nevyhodí z ketózy
  7. Keto dieta a cvičení / posilovna 
  8. Keto dieta a suplementace
  9. Vlastní zkušenost s ketózou
  10. Jak se vrátit k normálnímu stravování?

HIIT tréninky

  1. Co je HIIT trénink?
  2. Příklady tréninků
  3. Jak často trénovat? A jak spojit HIIT tréninky s jinými tréninky?

Na závěr se budeme věnovat i posilování a několika účinným cvičebním programům. Obdržíte i reference na kvalitní zdroje informací o všem, co budeme probírat.

Popis Osobní rozvoj

K lektorovi
Přidat hodnocení