Hledáte nové zaměstnance? • výběr a nábor zaměstnanců • vedení pohovorů • postupy a principy pro úspěšný výběr nových členů vašeho kolektivu

Zařazeno v kategoriích:

K lektorovi
personalisty, pracovníky personálních útvarů, jednatele, majitele a řídící pracovníky firem, společností a organizací, kteří si aktivně vybírají kandidáty do svých pracovních týmů Cíl: poskytnout informace a znalosti o průběhu procesu náboru a výběru zaměstnanců, nabídnout sadu nástrojů a správný metodický postup pro úspěšný výběr uchazeče o pracovní místo s nejnovějšími poznatky při výběru nových zaměstnanců

  • definice pracovního místa a volba vhodného způsobu obsazení
  • sestavení kritérií pro výběr
  • základy typologie • příprava strukturovaného pohovoru
  • příklady vhodných otázek
  • principy vedení pohovoru
  • typologie • praktické rady pro rozpoznání jednotlivých typů osobnosti
  • co lze vyčíst z řeči těla • hodnocení kandidátů • používání testů při výběru
  • sběr a analýza CV • telefonický rozhovor, "Assessment centrum" - vhodnost použití
  • formalizování nástupu uchazeče a jeho integrace do firmy • adaptační proces
  • tvorba záznamu (protokolu) z výběrového řízení
  • personální marketing – PR organizace a formy získávání uchazečů
  • posilování image firmy jako perspektivního zaměstnavatele
  • diskuze • odpovědi na dotazy

Popis Osobní rozvoj

K lektorovi
Přidat hodnocení