Facebook - firemní stránky efektivně
Zařazeno v kategoriích:
Město: Praha
Založit firemní stránku na Facebooku je mnohdy to nejlehčí. Pak přichází složitější část. Jak získat první fanoušky? Jak je upoutat? Jakým způsobem s nimi komunikovat? Jak Facebook vlastně funguje? A jak mi vydělá peníze?
Obsah kurzu
Během kurzu se společně ponoříme hlouběji do fungovaní sociální sítě Facebook. Naučíme se plně těžit z toho, jakým způsobem pracuje s firemními příspěvky, co na něj funguje a co funguje na naše potenciální fanoušky. Ukážeme si, jak mají vypadat efektivní příspěvky, na co si dát pozor při vytváření reklam a jaké další nástroje nám Facebook nabízí.
Určeno pro
Uživatele, kteří již mají alespoň soukromý profil na Facebooku. Z kurzu budou těžit jak ti, kteří zatím firemní stránku nespravovali, tak ti, kteří se o práci s fanoušky chtěji dozvědět víc. Na kurz nemusíte chodit s vlastním počítačem, stačí tužka a papír na poznámky. Pokud ale chcete, přineste notebook a probereme i vaše konkrétní dotazy.
Obsah kurzu
- Aktuální statistiky, jak se Facebooku daří v ČR i ve světě
- Firemní stránka - jak se o ni správně starat, nastavení
- Pravidla a omezení
- Komunikace: proč a jak komunikovat, čeho se vyvarovat, Facebook a zaměstnanci, krizové situace
- Placená reklama na Facebooku - od propagace příspěvku po vlastní okruhy uživatelů a remarketing
- Měření úspěšnosti na Facebooku
- Váš firemní profil - konzultace a dotazy
Popis Osobní rozvoj